Nöjd kund garanti
Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga med sitt val av städföretag och därför erbjuder vi alla våra kunder 100 % Nöjd-Kund-Garanti. Garantin syftar till att understryka vår höga städkvalité vid alla arbeten.
Vad innebär garantin?
* 10-dagars nöjd kund garanti
* Att eventuella fel och brister åtgärdas inom 48 timmar
* Att alla åtgärder utförs kostnadsfritt
Så här fungerar vårt Nöjd Kund-Garanti
1. Kunden påtalar fel eller brister till oss genom telefon eller mejl
2. Vid godkänd reklamation så åtgärdas bristerna inom 48-timmar*
* Under helger gäller 72 timmar
Välkommen att kontakta oss, gå gärna in på begär offert för att begära en kostnadsfri offert eller ring oss på 031 – 28 30 10. Du kan även mejla oss på info@dailyhemservice.se