Nöjd kund garanti

Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga med sitt val av städföretag och därför erbjuder vi alla våra kunder 100 % Nöjd-Kund-Garanti. Garantin syftar till att understryka vår höga städkvalité vid alla arbeten.

Vad innebär garantin?

* 10-dagars nöjd kund garanti

* Att eventuella fel och brister åtgärdas inom 48 timmar

* Att alla åtgärder utförs kostnadsfritt

Så här fungerar vårt Nöjd Kund-Garanti

1. Kunden påtalar fel eller brister till oss genom telefon eller mejl

2. Vid godkänd reklamation så åtgärdas bristerna inom 48-timmar*

 * Under helger gäller 72 timmar

Välkommen att kontakta oss, gå gärna in på begär offert för att begära en kostnadsfri offert eller ring oss på 031 – 28 30 10. Du kan även mejla oss på info@dailyhemservice.se